Маркетинговые стратегии при организации рыночного присутствия компании в секторе офисной недвижимости на примере компании United Realty Group (на англ. языке)

Готовые работы » Экономика, маркетинг, менеджмент » Менеджмент » Стратегический менеджмент » Маркетинговые стратегии при организации рыночного присутствия компании в секторе офисной недвижимости на примере компании United Realty Group (на англ. языке)
  • Цена за 2008:
    7 000 руб.

CONTENTS:

Introduction.

Part 1. Marketing Strategy of Development Planning In The Market Of Office Real Estate.

1.1 Marketing Strategy.

1.2 Marketing on real estate sector

1.3. Commercial real estate: transaction-based and constant-liquidity prices

1.4 Online marketing strategy of real estate.

Part 2. Methods of sales office real estate.

2.1 The company description.
Our United Realty Group Structure.
Legal Department and Risk Management Department.
Marketing Department
Public Affairs

2.2 Methods of sales of office real estate used the company United Realty Group.

Part 3. The measures that let increase the efficiency of activity of the company United Realty Group in the real estate market.

3.1 Marketing research of office real estate in Moscow.

3.2 Substantiation of a choice of methods of sales commercial real estate.

The conclusion.

Bibliography.


Стратегический менеджмент | Экономика, маркетинг, менеджмент | Маркетинг | Языковые дисциплины | Иностранный язык

« Назад